Samsung NV7B4440VCS/U1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung NV7B4440VCS/U1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*********@h********** 22-11-2023

Moderne smart oven met groot nadeel

Geschreven voor: Samsung NV7B4440VCS/U1

Ik zocht een nieuwe oven en vind de nieuwe mogelijkheden met Smart Home erg interessant. Voor Samsung is dit SmartThings en daar werkt deze oven mee.

Dat deel is best heel handig met links naar recepten en status updates op je telefoon bijvoorbeeld. Je kunt ook de oven starten en stoppen van afstand. Ook kun je makkelijk navigeren naar instructies voor bijvoorbeeld schoonmaken.

Het instructienboekje vind ik niet erg handig om te leren hoe de oven werkt en gebruikt moet worden.

Het opwarmen van de oven gaat snel en het kunnen scheiden van de twee compartimenten is best handig zolang de twee maaltijden geen grote temperatuursverschillen nodig hebben.

De oven heeft wel een groot nadeel en dat is dat de touch knoppen op de display niet oplichten en niet goed te zien zijn. Dus de oven starten, lampje aanzetten, temperatuur wijzigen etc gaat op gevoel of je moet bijsschijnen met je telefoon.